Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να εγγραφώ στο goadvance.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο goadvance.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό, στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνο εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας (αποθήκευση των στοιχείων παράδοσης - πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας).

Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του goadvance.gr;

Στο goadvance.gr ανανεώνουμε διαρκώς το περιεχόμενό μας με νέες προσφορές και παραλαβές νέων προϊόντων. Εγγραφόμενοι στο newsletter του goadvance.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο goadvance.gr.

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται από τους χρήστες του  goadvance.gr συλλέγονται, τηρούνται και τυγχάνουν επεξεργασίας σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Χρήσης - Προσωπικά Δεδομένα.

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Το goadvance.gr καταβάλλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στα συνεργαζόμενα φαρμακεία, και εφόσον δεν έχει εξαντληθεί ο συγκεκριμένος κωδικός, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του goadvance.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί  η αποστολή των προϊόντων από το συνεργαζόμενο φαρμακείο και σε διάστημα 8 εργάσιμων ωρών (εργάσιμες θεωρούνται οι ώρες από 09:00 π.μ. έως 17:00 μ.μ.) από την υποβολή της παραγγελίας. 

Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@goadvance.gr, fax στο 210 2711841 ή να τηλεφωνήσετε στο 210 2711840.

Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

 

Αποστολές Ελλάδα

Για αγορές από 40 € και άνω η αποστολή είναι δωρεάν και η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με courier συνήθως εντός των επόμενων 24 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, και εφόσον η παραγγελία πραγματοποιηθεί πριν τις 14:00. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μετά τος 14:00, θα παραδίδονται εντός 48 ωρών. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2-3 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο συνεργαζόμενο φαρμακείο, και εφόσον δεν έχει εξαντληθεί ο συγκεκριμένος κωδικός, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. 

Για παραγγελίες μικρότερες των 40 € τα έξοδα αποστολής είναι μόνο 2,20 ευρώ.Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι & Έξοδα Αποστολής.

 

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω e-mail στο info@goadvance.gr, και μέσω τηλεφώνου στο 210 2711840 (χωρίς χρέωση) από σταθερό ή από κινητό τις εργάσιμες μέρες 09:00-17:00

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Αντικαταβολή. Πληρώνετε το κόστος της παραγγελίας και το κόστος της μεταφοράς στον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφορών. Εσείς επιβαρύνεστε μόνο τα έξοδα αντικαταβολής που είναι 2. Για αγορές άνω των 40€ δεν επιβαρύνεστε με έξοδα Μεταφοράς.

Πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Αν θέλετε να πληρώσετε το κόστος της παραγγελίας και της μεταφοράς χρησιμοποιώντας την πιστωτική σας κάρτα, η πληρωμή γίνεται μέσω της απόλυτα ασφαλούς υπηρεσίας PayPal. Για να πληρώσετε μέσω PayPal με την πιστωτική σας κάρτα, δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό PayPal. Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής και χρησιμοποιείται από εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως. Δεν επιβαρύνεστε με  το κόστος μεταφοράς για αγορές άνω των 40€.

Πληρωμή στο συνεργαζόμενο φαρμακείο. Με αυτήν την επιλογή πληρώνετε την αξία των  προϊόντων που έχετε παραγγείλει  κατά την παραλαβή τους από το συνεργαζόμενο φαρμακείο που έχει επιλέξει το σύστημα ή εσείς. Δεν απαιτείται επιπλέον χρέωση. Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο  με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπεραίωση  της συναλλαγής). Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει τέτοια  χρέωση (πιστωτική κάρτα - paypal).